rehab för hår och hy

Som jag sa blev det en hel del shopping! ;D

Mitt hår har känts förjävligt enligt min mening, jag som alltid varit brunett är inte van vid torrt hår. Så det blev en hel hårkur med shampoo, balsam och silikondroppar från JOICO´s serie K-pak som är väldigt bra till mycket skadat och torrt hår. Jag använde mig av detta sist gång jag hade löshår, så jag kan säga er att det är faktiskt jättebra! :) Detta paket för hela 359;-


Ett par matta ankleboots perfekt nu till hösten/vinter från SCORETTE 1 099;-

Som sagt, hösten står och knackar på dörren, och somliga som inte äns haft sin semester än.. ;D haha men men! Kofta från GinaTricot 249;-
Grön magtröja med paljetter på rean från GinaTricot 149;-


Jag ska va ärlig, jag är riktigt dålig att ta hand om min hud på sommaren. Det är sällan jag har smink och anser då inte att det är nödvändigt, men huden tar ju emot en massa skit egentligen!! Och när man väl har smink på sig så går man bara raka vägen till sängen! Fy skäms Patte, det ska bli ändrig på det med hjälp av ACO´s egna rengöring för ung hy, dock lite väl dyr men det är värt det..

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0