trettondagsafton 10

Trettondagsafton innebär party, även för dem som har tentor att tänka på. Men så jag körde en light version som nykter. Dock blev det bestämt att det blir Harrys i Uddevalla på fredag. Det tar aldrig slut.. ;)

Förfesten ägde rum hos Malin Garman, den bestod av att kolla på Paradise Hotel.. haha Jag där emot hade videosamtal med min Ojala. :))))



 

Sedan bar det av till Lipz, där i kön tröttnade jag och Thell rätt fort. Så vi satte oss i gatuköket precis vid kön och tog en pommes i väntan på att kön skulle bli kortare. Och tro det eller ej, det blev den, typ 2 meter! ;D Haha


Väl där inne dansade men tills fötterna tappade känseln. Ångrade mig rätt snabbt att jag itne tog mina converse som resten av tjejerna hade gjort. ;P Men om man vill va fin i klackar så får man lida pin.


Och så han, han var där. Pimplade wisky som aldrig förr. Hade gått förbi han hela kvällen och trodde att han var på samma glas hela tiden tills jag fick reda på att det var typ åttonde glaset! :O Då skickades det iväg ett oroligt sms om att han borde ta det lugnt, snälla. Och fem minuter senare kommer han stapplade och säger att han nog ska börja på en tionde. Jag är inte den personen som tror att allt handlar om mig, men det kändes verkligen som att det var en pik mot mig, bara för att jag bryr mig. Men förlåt då...

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0