dagens outfit 100103

Japp, nu börjas det! Jag har skaffat mig kategorin "dagens outfit". Jag har länge tänkt vem bryr sig om vad jag har på mig. Men jag kan säga er att de bloggar jag väl spanar in brukar jag alltid kolla efter deras outfit för att finna inspiration. Glad om jag skulle kunna insperera någon stackars stake där ute. ;)
Så, invigning av "Dagens outfit"! :D Med pampa och ståt.



Kavajen med blå-vit randigt foder är från Only inköpt i Norge, men tror dock att den säkert finns här hemma på Vero Moda eller liknande.
Vitt oversize linne från Gina Tricot.
Svarta leggins med läderlappar på knäna från LINDEX.
Ankelboots från DinSko.
Klocka från Guess inköpt från Turkiet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0