13 år och fast besluten

Det blev inte så mycket av inköp av julklappar idag, mest till mig.. Men nu ska ni inte tro att jag är så självisk! ;) hehe

Jag shoppade inte loss på GinaTricot som de flesta säkert tror.. ikke!! BILTEMA var namnet! haha Jag köpte mig en billig MC-dress med MC-stövlar.. Längtar.. för till våren nalkas det för MC-körkort för er som inte visste detta! :D


MC-stövlar 699;- /BILTEMA
MC-byxa 899;- /BILTEMA
MC-jacka 999;- /BILTEMA


Hahaha Så här ser jag ut, inte lätt att posa med alla dessa kläder! Det sluta med ett skratt iaf.. ;D


Allt började då jag såg Uma Thurman glänsa i sin pippigula motorcykel i Kill Bill 2003. 13 år och fast besluten om att ta körkort för detta fantastiska fordon när åldern är inne..
Now it's here, finally! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0