bowling och utslagna tänder

Sikken kväll det blir igår alltså!!!!! Jag tyckte kvällen var en höjdare, men ett undantag, ett rätt stort undantag! När vi har ungefär 10 minuter kvar på bowlingen snubblar Johanna E. baklänges och får bowlingklotet i ansiktet och slår ut sina tänder! :O Så där slutade hennes kväll.. :/ Men idag mår hon nog bättre, ska slå henne en pling senare.




Laddar inför bowlingen med en runda i baren! ;)










Såhär roligt hade killarna mittemot som hade julbord med jobbet sitt..


Några av dem var ju på humör i alla fall, här har vi mig och min trogna Willyskund Janos! :P


Erika och hennes trogna ICAkund! :P Roligt att vi är kändisar av att vi jobbar i mataffärer, finns det något mer socialt jobb?! Njaa.. :P


Med bara jag och Jennifer kvar i täten beställde vi in oxfilé på toast med champinjonstuvning och färska pommes, lovely! ;) Och självklart fick Jennifer sin klassiker, Moshiito och jag min Cosmo. ;)









Här har vi oss på väg till Lipz då dimman slår in, och ja, det som händer därefter är en enda stor dimma! ;)





Ciaoo!


Kommentarer
Postat av: Cornelia

nää fy va hemskt...

2010-12-19 @ 17:24:35
URL: http://www.conken.blogspot.com
Postat av: Johanna

Hahaha, vilken kväll. Det var kul så länge det varade ;D Tack för alltihop!

Glömde ju min påse hos dig, så jag hör av mig någon dag efter jul och hämtar den när det går bra;) Btw... Har hela tänder igen. Haha!

2010-12-23 @ 12:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0