två dygns koma

Inte konstigt att jag mådde så dåligt i onsdags, på fikan med brudarna kände jag mig ordentligt dåsig och på buggen alldeles snurrig. När jag kom hem visade tempen över 39 grader!



Jag har en liten teori att om jag inte kollar tempen så kan jag inte veta om jag är sjuk eller inte, alltså tror jag att jag är frisk. Ni förstår, man blir inte sjukare än vad man gör sig till

Så nu efter 2 dygns koma kom Issa och väckte mig till liv! Vi hade vår traditionella Harry Potter-kväll och åt tacos, vilket satte igång magen efter att den gått på tomgång i 2 dagar.. :P hehe

Nu är det tillbaka in i spelet igen, hopp i säng för att orka en arbetsdag imorgon och sen inatt någon gång ska man hämta gamlingarna som är ute och ränner på stan. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0