the mainthings this christmas

Här har vi "the mainthings" jag fick denna julen. Och så fick jag lite presentkort, biobiljetter och pengar. :)


Locktång /OBH Nordica
Hårfön /OBH Nordica
Elektisk fotfil med olika munstycken /Sholl

Varje december är den samma. Jag går i bankrutt princip. Och inte för att jag handlar en massa dyra julklappar till alla jag känner. Utan att jag handlar så mycket till mig så att folk inte kan sen köpa det till mig. Som denna vintern, jag hade hört atta mamma och Björn skulle köpa ett mc-ställ till mig, då var jag tvungen att åka och köpa det. Jag skäms när folk ska ge mig saker, i alla fall så dyra.
Och julen för 2 år sen då jag dejtade Alfred så kom jag på att jag tjatat om ett armband jag ville ha, och att han kanske skulle köpa det, så jag fick låna pengar för att ha råd med det själv! :P haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0