svåra nötter

Ojoj, detta blev lite in last minute! ;) Och hur jag ska lösa detta blir en svår nöt. :P
Jo, såhär är det nu.. Jobbar imorgon, vilket jag egentligen inte hade räknat med, men är jätteglad för det. 8.30-19.00..
Och så är det ju även så att jag har en förfest som börjar hos mig 18 och bana är bokad på Buddys 20.. Hur ska jag hinna hem och duscha och samtidigt kunna anordna en förfest, det ni!!?
Men efter 20 snåret där bör det flyta på med några bowlingklot i taket och god mat, och så är även listan fixad på Lipz.. Joo, men detta kan la gå vägen? Eller?! ;D haha Jag är otrolig!

Nu ska jag däremot försöka knäcka en ännu större nöt, faktiskt att sova vilket jag inte lyckats med de senaste 5 dagarna!

 

Ciaoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0