julaftons morgon

Var nästan orolig över att det skulle sluta som en klassiker även denna jul, att jag åker och handlar alla julklappar på julaftons morgon på BILTEMA. Känner mig nästan som han i reklamen som säger att BILTEMA-katalogen är samhällsinformation. hahaha ;D

Jag tog och handlade den enda julklappen jag planerat för mamma och Björn idag i samband med att jag gjorde synundersökningen för lempet! Klockren syn btw! ;D

Ikväll bär det av till Jul på Liseberg, då kanske jag även får köpt lite julgodis till mina kära mor- och farföräldrar!

Nu däremot beger jag mig mot badkaret där ett varmt bad väntar, sen ska det väl hinnas med lite plugg.

Ciaoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0