dagen före dopparedan'

Jag kände redan då vi planerade Jul på Liseberg att det inte var rätt, jag hade ju tanken tidigare att åka dit med någon annan. Och allt skulle nog ändå bara kännas så tafatt för mig, att denna kvällen skulle vara den roligaste kvällen i mitt liv. Men jag vet att jag bara hade gått runt och tänkt på en sak.. en sak..

Så efter jag slutat jobbet bestämde jag och min familj sig för att åka ut och handla julmat, eftersom vi imorgon inte kommer fira den tillsammans, så här står vi nu, klockan 23, lagar Janssons frästelse med köttbullar och en massa prinskorv. Julskinkan fick dock bli färdiggriljerad, men vad gör det, skulle nog ändå bara blivit misslyckad om mamma skulle göra den! ;D mohaha


När vi väl var ute på vift tog vi även svängen förbi SAAB där snön yrade av alla sladdande bilar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0