bowlingarmen

Igår när vi blev trötta på plugget så gjorde jag och grabbarna något impulsartat.. ja, men varför inte bowla?! ;) och varför inte i 2 timmar?! såhär runt 1-tiden på eftermiddagen.. Vi var helt själva på Buddys! Inte heller hade de ändrat belysningen till disco än.. :P












Här har vi Patte som gör sin första "Buddystrike" ;D


Och här gör hon sin andra, det är fan-i-mig äkta lycka! ;D

Jag har alltid påstått att jag spelar bäst onykter, för jag kan inte minnas sist jag spelade bowling nykter. Men jag konstaterade att det inte längre stämmer, jag är grym nykter, så många strikes jag gjorde, tror jag inte gjort så många under hela min livslängd som jag gjorde igår!

Bowlingarmen är på G nu, har sådan träningsverk! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0