blåmärken över hela kroppen


Snart ska jag ta mig iväg till skolan, tog mig en liten sovmorgon. Har fortfarande inte fått bukt på mina sömnproblem, jag ligger fortfarande vaken till Emil slutar jobbet, och Björn börjar sitt, och det är kring 5 på natten!

Och ont har jag i hela kroppen! Efter att ha ramlat av stolen i kassan på jobbet fick jag en gigantisk lårkaka. Efter att ha halkat på lastbryggan och hamnat mellan papppressen och bryggan har jag blåmärken på smalben och armar. Och efter att ha halkat i badkaret igår har jag ett jättestort blåmärke på sidan av magen. Tur att man inte träffar någon, den skulle ju tro att man blivit misshandlad!
Men tänk positivt: det kan ju inte bli värre än detta! ;D haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0