dagens outfit 100818

Efter en romatisk frukost med Ludde och avsked av Ojala så är dagen hyffsad OK. :P Detta är nog första gången vi tagit avsked utan att någon av oss börjar gråta, men vi vet båda två att vi ses snart igen. Så fort jag har första tentan klar så kommer jag, för jag sak nog inte dissa en tenta till för en vecka där, vi vet ju alla hur det kan sluta.. :P

När jag satt i bilen hem kom tankarna om vem jag ska tortera med min närvaro nu medan min andra halv är borta, jag hade en viss i tankarna, men eftersom inte det går som jag vill riktigt kan det bli svårt. Sen kom jag på det brilljanta, stackars Issa, den enda staken som fortfarande är kvar i Thn! Watch out Issa!! ;D

Nu ska jag iväg till jobbet, 13.45-19.00!


Hatt /H&M
Blårutig skjortklänning /LINDEX
Cykelbyxor /GinaTricot


Kommentarer
Postat av: cornelia

du, det finns faktisk fler kvar i trollis, iaf för en liten tid..

2010-08-22 @ 14:35:02
Postat av: Issa

Jag är beredd ;) men har inget emot att bli "terrad" av dig. Kan behöva ett gympass snart!!

2010-08-22 @ 22:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0