bakmaskin och hårfön

Vad får man om man tar en bakmaskin och en hårfön? Patte som bakar kladdkaka! Jo, det stämmer faktiskt. Jag skulle haft mjukt smör, så vad ska man göra? Micron är ju för varm, då blir det smält.. Så det blev hårfönen!! haha Tänk om hemkunskapsläraren sett mig, hon hade nog blivit besviken och undrat om hon inte lärt mig ett dyft! ;D haha

Kladdkakan är inne i ugnen och här sitter jag med häpnad och väntar på hur detta kommer gå vägen.. För nämligen.. när jag satt i kakan i ugnen och börjat rydda insåg jag att jag aldrig äns öppnat mjölpaketet, f***! ;D haha Kladd minst sagt!! Nää, känner att jag hade huvudet någon helt annan stans just nu.. :P

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0