ojalas läppar, inte mina

Även om det inte blev så att man gick ut igår med tjejerna kände jag för att hämta Ojala och få hem henne i säkerhet. Natten stötte på allt från katter till näsblod. Spännande.. ;)

Efter en till kännes kort natt bar det iväg till Gbg för att Ojala skulle göra en extra fix med sina läppar. Medan hon gjorde det så promenerade jag runt på Johannesberg. Jättemysigt samhälle vill jag säga, såg alla dessa halvruttna hus och tänkte hur man skulle kunna renovera dem, husen hade alltså utsikt över halva Gbg och Liseberg! ;D

Medan vi väntade så satt vi ute i det fina vårvädret med marshmallows (trodde jag skulle spy till slut ;) haha)









Även om det ser ut som det så har inte jag fixat läpparna! haha ;)

Efter trippen till Gbg var vi brudar vröölhungriga så vi tog en tacobuffé på BS. Mums-filli-babba! ;)

Take care



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0