tillåtelse att ha en toppenkväll

Idag tillät jag mig ha en riktig toppen kväll. Träffade så många jag bara hann med! :)

Efter en hel dags arbete, 7.45-18.00 tog jag lite kvalitetstid med mig själv. ;) Vilket innebär fixar och gör mig iordning på hela 2 timmar!

Jag drog en snabbis till OKQ8 där Madde jobbade kväll, och hann med en liten chitt-chatt.

Sedan drog jag vidare till Strandgatan där Ojala och co. satt. :)







Jag var sen sugen på BS och drog dit med Patric, Patrik och Simon. :)

Rastlös som jag blev ville jag vidare till Donken för att ta mig an en hamburgare eller två. Och även hälsa på Helena som jobbade natten. Där mötte jag upp bland annat Ojala, Tim och co. som hade suttit barnvakt hela kvällen, det tog sin tid innan jag verkligen trodde på det! haha ;D Från Donken sen körde jag och Tim ikapp med en VOLVO! Gud vad Tim skämdes, och jag kunde inget annat än att skratta när vi var så chanslösa mot denna rackarns bil! ;D

Och nu, så sitter jag i min säng, mer nöjd än någonsin! :)

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0