tjejmässa på swania



Gårdagen bestod av att stressa runt på Aztrid och välja kläder till modevsiningen jag ska gå på Tjejmässan på Swania. Jag var även på Din Sko för att hitta ett par passande skor. De tänkte först sätta på mig ett par rosa tygskor, men jag insisterade om att ha ett par färgglada klackar! Och med lite av min charm fick jag min vilja igenom, dock blev dem inte helt nöjda! ;) Tog även svängen förbi Hair & Care som ska fixa mitt till föreställningen. :) Senare på kvällen var det genrep inför onsdagen!

Jag tänkte bara påminna er om att köpa förbiljetter på HEMMAKVÄLL, Swania reception eller Interiör & Design. Årets händelse för stans alla tjejer, inget man vill gå miste om!! ;D hehe

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0