påskdagen på lipz

Efter en hel dags shopping var det dags för utgång, och det till Lipz. Allt för att det inte skulle sluta som i torsdags gick vi dit redan innan 22, i den extremt långa kön. Men det visade sig sen när Tim och co. som kom vid 24 inte hade någon kö! Tror ni man blev lite vrång då?! ;)



Förfesten ägde rum hemma hos Mickey, där vi gottade oss med min hemmagjorda jordgubbspaj. Den blev en hit vill jag lova er. ;)

På Lipz började det lite segt, men vad ska man räkna med när man är inne redan klockan 22?? Mot slutet var det riktigt roligt, och de flesta fick ett eller två ragg. Jag fick och-andra-sidan nöja mig med att skorna inte fick fötterna att värka, woonderbara klackar! ;)

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0