livet kan börja igen

Nu kan mitt liv börja igen! Tentan i Internationell ekonomi är gjord! Och jag kan faktiskt säga att det kändes bra när jag gick ut där ifrån. :)

Mitt nya liv börjar med inventering på Willys! Kunde inte börjat bättre! ;) haha Nej, men det är faktiskt helt ok, inventering är inte så dumt faktiskt, rätt kul! Så jag jobbar mellan 18-23 ikväll. :)

Nu ska jag snart åka ner till stan för att äta tacobuffé med min kära broder, vi ska nog även hitta en snygg keps. (Må ha syrrans godkännande) ;D

Take crae


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Härligt, va duktig du är!! :D Hoppas du sparar lite pengar till en hel del fikatimmar när jag kommer hem :D

2010-05-01 @ 17:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0