lite halvt efter

Dagen började efter 1 timmes sömn, har varit lite halvt efter hela dagen har jag känt. :P

Jag körde runt min mormor på en massa ärenden så som tandläkaren, banken, matinhandling, sminkinhandling, framkallning av kort. Ajjemen... :P

Sen blev det matlagning hemma hos Madde, vi drog sedan vidare till BS för att äta den traditionella tacobuffén. ;) Vi hann även ta svängen förbi Jonte och hans grillkväll. :)

Jag och Madde valde sen att skiljas åt och jag åkte till Strandgatan där Thell och Garman satt och tog ett glas vin.

Till slut fick jag även vart' med pojkarna från bonneland. ;) Kollade film och åt en massa godis och pizza. :)

 

Så ni kan nog förstå att det ska bli gött att gå och lägga sig nu, glömt hur man sover.. ;) haha

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0