baseball vs skinn

Vårjackor, och det i massor! Fick nöja mig med 2 idag. ;)

Eftersom verkligen alla har svarta skinnjackor med nitar och vice versa vill inte jag vara med längre! ;) haha Nej, men jag vill inte riktigt ha som precis alla andra, så om det finns andra valmöjligheter så tar jag dem. Som denna underbara från VeroModa för 399;-



Sen hade jag kollat på den baseballjackan på BikBok som alla tjatar om. Men när jag testade den blev jag så grymt besviken på den dåliga kvalitén. Jag tror det rök 3 knappar av att jag bara knäppte den. DÅLIGT! Men nu har en liknande hamnat på GinaTricot, man kan alltid lita på GT! ;D Denna för ett mycket billigare pris också 249;- Nackdelen är dock att den är mer som en tröja än jacka i materialet, rättare sagt ett hett alternativ till jeansshortsen en sommarkväll! ;D



Så Greas-inspererat.. :)

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0