egoistiska svenska fotbollsspelare

Ledig som vanligt idag, imorgon där emot ska jag faktiskt till skolan, men inte på fredag. hehe Vem sa att högskolan var tuff? :P Jag vet att jag bör plugga mer än vad jag gör, men det vill jag säga er gott folk att det gjorde jag idag. Pluggade på en typtenta och jag tyckte faktiskt att det gick vägen! :) Men alla behöver en paus då och då så jag  tog en promenad i det fina vädret, önskade bara att man hade någon att gå med. Alla vettiga människor har antingen jobb eller skola, somliga har till och med sjukhus. :P



Körde nyss hem Madde, eftersom hon drar till Egypten inatt ville jag träffa henne en sista gåcg och chitt-chatta lite, ni vet, tjejer! ;) Kinamat från Shanghai och den nyinköpta filmen Bröllopsduellen! Can't be better!

Nu gott folk, ska jag lägga mig i sängen framför fotbollen.. GO SWEDEN! Men om jag ska vara ärlig så räknar jag inte med mycket från Sveriges sida. Dem tror att dem är så bra, titta bara på hur det gick mot Danmark, dem trodde att dem skulle klå danskarna, men gjorde dem det? NOPE! För stort ego, killar! Zlatan kan inte göra hela jobbet själv!

Take care


Kommentarer
Postat av: JOHANNADENBÄSTA

är jättejätteJÄTTE ledsen för du inte kommer svara på mina sms :( bara för det ska jag nog smsbomba dig i framtiden, LOOCKING FORWARD TO IT

2009-10-14 @ 22:27:48
URL: http://harryyh.blogg.se/
Postat av: mrlover

näe vet du vad, tänker aldrig mer gå in på den här bloggen mer för du skriver aldrig, sorg i mitt hjärta...

2009-10-18 @ 17:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0