lust på filmkväll med Grön ungdom?

Idag är dagen! DESSPERATE HOUSWIVES!! Oh my god! Äntligen blev det Mike och Susan som gifte sig. Nu kan jag fördriva mina tisdagskvällar, eller jag har verkligen inget emot att sitta och kolla på det. Men nu däremot får jag inget bättre gjort. Har man väl börjat kolla, kan man inte sluta, det är som en drog. Är helt okontaktbar.. :P

Annars har jag varit på GU-möte(Grön ungdom). Där skrev vi ut blad om vår "myskväll" för att locka nya medlemmar. Så om ni är intresserade så är ni alltid välkomna till vår film kväll den 27 oktober kl 18 till 22 på Järnvägsgatan 14 (mitt emot Kungsporten). Kvällen kommer att börja med en introduktion om vad Grön Ungdom Trestad sysslar med, och sedan blir det film och mys med tilltugg. Kom vet jag! :)



Efter det gick jag en promenad längs Spikön i regnet och tänkte tillbaka på tider då man joggade den slingan. Tänk vad allt var lätt då, då allt det togs för givet. Man ska uppskatta att man har någon som vill ut och jogga med en i höstrusket, glöm aldrig det gott folk! En sak till, jag stod helt stilla, förundrades över hur vacker han var när han bara gorde sin matlåda.

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0