ännu en klänning från divided

Eftersom man har ett så fullspäckat liv så har jag inte hunnit blogga det senaste. hehe :P Nej, nu ska vi inte överdriva. Jag får väl ta och börja sammanfatta min vecka då. :)
 
I onsdags hade det gått två dagar sen jag var i Gbg sist och kollat in H&Ms collection. Det slutade med att jag bara köpte en klänning när jag var där med Rasmus, men jag vill säga er att jag drömde om den andra klänningen hela tiden. Så för att lugna mitt sinne tog jag med mig Mikaela till Gbg efter skolan, bara för att vara där en timme eller två. :) Som tur fanns en klänning kvar i min storlek, thank god! Till det köpte jag ett fint mass-kedje-halsband, om ni förstår? :P

Jag och Mikaela ville inte kalla det dagen så vi drog också på bio, Flickan som lekte med elden. Eftersom jag och Alfred aldrig gick på den, men Alfred tyckte ändå inte att den var så bra (han har alltid haft något emot svenska filmer), då var nog Mikaela bättre sällskap som uppskatta filmen.



På torsdagen blev det utgång med några i klassen, och förfest på Kåren. :)

Fredagen bestod av ett sorts projektarbete, som jag trodde skulle ta hela dagen, som tur var blev jag klar redan vid lunch, men jag ska inte ljuga, jag fick lite hjälp av Anton, en go göteborgare. :) Senare hade jag inget bättre för mig, hade planer med Alfred. Men det skulle inte bli förrän senare. Så jag färgade håret på mig själv, hämtade upp brorsans dejt i Sollebrun och hyrde en film ifall Alfred skulle backa ur. :P Precis när jag skulle börja blogga hörde han av sig, så vi satte oss och kollade på min hyrda film Marley and me. Denna gången var det dock jag som inte gillade filmen.

Igår, lördag, drog jag till Sportshopen i Tanumstrand, 50% på REA-priset, låter inte helt fel eller? Köpte lite träningskläder från CRAFT. På kvällen blev det förfest hos Mikaela med kex och brieost, supergott verkligen. Vi drack lite också, för mig var det första gången på nästan två månader nu. Så lite blev för mycket för mig. Knack som jag var drog vi vidare till Strandgatan då även med Ojala, mötte upp David och Olof. Väl där träffade jag på en gammal bekant Björn Svensson. :) Hade jättetrevligt tills brieosten ville komma upp. :/

Idag vaknade jag upp med världens skallebank och spya i håret, och som man alltid säger, aldrig mer! Nu efter en dusch, med två hårinpackningar och en ansiktsmask med chokladsmak börjar jag må lite bättre. Inget muntrar upp en bättre än en dags tittande av SATC. :))

Där har ni min sammanfattning, tyvärr har jag inga bilder i detta inlägget, lyckats glömma min kamera hela tiden.

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0