personalfest

Förstår mig inte på er killar.. Ibland kan ni vara värre än oss tjejer. :P Efter bråket i torsdags med Mikael har det varit kyligt mellan oss. Han ringer och så, men han är bara spydig, varför då äns ringa? Jag har sagt förlåt typ tusen gånger och han säger att han inte är arg längre, men varför bete sig på detta visaat då? Nej, nu orkar inte jag lägga energi på det längre!

Eftersom det skulle bli personalfest och allt var det tvunget att bli lite shopping med Rasmus. Hittade ett par jättesnygga svarta skimrande byxtights från Ginatricot och till det ett linne som jag hittade inne på Cubus 5 minuter innan Överby stängde. Phu, jag lyckades få tag i en hel outfit! ;) Men inte nog med det, jag hittade även lite fräcka underkläder. ;P Senare kom Ojala efter att hon gjort högskoleprovet, det gick säkert jättebra, för denna tjej mina vänner, hon är en naturbegåvning! ;)





Men i alla fall, personalfest i all sin ära! :) Förfest hos Anna L, med nog det mest effektivaste ölspelet! haha Min cider tog slut på en kvart om inte mindre.

 

Och så bar det iväg mot Buddys! :D Väl där var det full rulle.. 2 strikes, och så får vi inte glömma att jag faktiskt vann min bana, trots oddsen emot mig! Hell yeah! ;D







Sedan skildes vi åt, de äldre drog till Stålverket eller Buthlers och vi unga till Lipz! ;D Och där inne var det inte lätt att hålla ihop, tappade bort min Stina redan efter 10 min. :( Men tur som har hittade man dessa röfräsare! ;)

Och så väckte mamma mig redan vid en 9 imorses med frågan; vill du följa med till IKEA? Och som ni nog då förstår kunde jag inte säga nej, utan det var bara att ta på sig kläderna och dra. hehe Men nu har jag kommit hem i alla fall, och jag ska gå och lägga mig! Sleep tight!

Take care


Kommentarer
Postat av: Ojala

Du är la för söt min godbit :D Dock ser jag cpskadad ut på bilden men de får jag väl leva med då ;) lycka till med plugget!

xoxo, ms ojala.

2009-10-27 @ 19:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0