jag, ojala och den sista frapinon för i år

Det blev fika på Espresso House med Ojala tidigare idag, och jag tror vi är dem enda som fortfarande köper frapino. Det isade i huvet en hel timme efter det. :P Vi köpte även pressent till Jennifer som har födelsedagsmiddag på fredag, säger dock inte vad det blev. ;) 

Vi drog förbi Alfred och lämnade hans tröja som jag köpte till han på Sportshoppen förra lördagen, i hans brevinkast! Sedan såg jag han på Willys. Tror inte han såg mig, eller så bara undvek han mig. Jag sprang efter och slog han med min tidning så hårt jag bara kunde. Och han vände sig om och kolla på mig, och gav mig blicken, den blicken jag fick då han avvisade mig vid dörren den där gången. Det vred sig i hela kroppen. Och sen kom frågan som fick allt att brista; hur är det? Jag ville egentligen bara svara; Va fan tror du?!



Nog med det..
Sitter nu med Mikael som snart ska dra iväg till jobbet. Jag har lärt han allt man behöver veta om Desperate Houswives! ;D Tror faktiskt att han börjar gilla det. haha

Take care


Kommentarer
Postat av: Anonym

killar är svin(dåliga på att koppla saker) ibland!

2009-10-23 @ 19:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0