name the pet

Igår blev det fest för min och Annas del, vi åkte till Mikaels inflyttningsfest, tyvärr inte med någon pressent. Skäms.. :P Men i hopp om att hitte en bättre fest drog vi iväg, tyvärr kom vi till en lam fest. Gud vad vi ångrade att vi åkte där ifrån! :P Senare på natten kom smset som man väntat på i en vecka, men det stod inte alls så som man ville eller hade tänkt sig.

Så efter nattens samtal fick det bli krismöte med tjejerna på pizzeria Intim hos Vladan. :P Efter all pepp-talk och en tjock pizza kan jag väl säga att jag mår lite bättre nu. :) Man fick det där behovet av att bara dra här ifrån. Därför kom vi nu överrens om att vi ska försöka hitta en sista-minuten-resa någon stans, till höstlovet. Hoppas verkligen det blir av nu, vill ifrån all skit.



Nu däremot kom Mikael förbi en stund, såhär innan jobbet. Stakkarn jobbar 23-08. :/

Måste bara få säga, jag har blivit helt galen i en låt. Ni måste bara lyssna.. Ni har säkert redan hört denna gudomliga gåva, men för er som missat pressenterar jag Hanna Brandén, mer känd som "Name the pet". Kan inte sluta lyssna på Get on the bus, nästa ringsignal helt klart! Men sen får man inte glömma Sunshine och American boys. Detta är en gudagåva till alla partyprinsessors öron! ;D



Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0