träning med tim först, och sen pizza och film

Idag var det träning med Tim på gymmet, gött och träna med någon som vet vad han gör. :) Så idag var det ben som gällde, lär ha grym träningsvärk imorgon när jag vaknar! :P

Man har ju fått in en rutin nu när man gått i skolan annu en termin, så jag vaknar så himlans tidigt. Idag vakna jag 3 timmar innan Tim skulle hämta upp mig. Så jag hade lite kul med kameran min. :)






Missan ville även vara med den linslusen! ;D



Efter träningen blev det jobb, jobbar även imorgon och på lördag (hela dagar). Så det blir inte så mycket av annat just nu. :P Det är bra, glömma julstressen, istället smäller den ner som en bomb nästa vecka då jag inser att jag inte köpt julklappar till någon. :P Men julen handlar väl om att va med nära och kära? Right? ;D

Efter jobbet orkade jag inte med så mycket, åkte därför och hämtade en pizza och satte mig och titta på Bridget Jones Dagbok, min senaste inköpta film. :) Måste göra något för att hålla mig uppe tills mamma ringer och ber om att bli hämtat. Idag var det hennes skolavslutning, och det är värt och firas! ;D

Diggar den bruden till fullo! Älskar henne för just den hon är! ;D

Take care


Kommentarer
Postat av: MJ

Vackra tjej!

2009-12-18 @ 02:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0