ansiktsbehandling på thermal spa

Idag har det varit en riktig sån där slappdag. Inte gjort något vettigt, var i skolan med Carl och Markus och försökte få något gjort, men inte! :P

Sen drog jag iväg på ansiktsbehandling på Thermal Spa hos Ingrid. Jag valde att göra en djuprengörande bas. Vilket inkluderade peeling, portömning och ansiktsmask. Det vet jag att hon gjorde då jag var i medvetande i alla fall! ;D hehe Det var så gott så man kunde lätt ha somnat. Men det är ju som det är när man går till Ingrid, kan inte sluta parat. Varje gång är det något nytt som hänt. :P Om ni är sugna så kan ni alltid gå in på deras hemsida
http://thermalclassicspa.se

Där kan ni även hitta andra sorters av behandlingar så som massage, kroppsinpackningar, sminkning och vaxning är bara några av alla deras erbjudanden. Själv går jag dit var tredje vecka för att få benen vaxade. Och så gjorde jag även min balsminkning där, superhett! ;)

Nu ska jag däremot försöka få något gjort, lite ekonomistyrning samt marknadsföring. Somnade så fort jag kom hem efter ansiktsbehandlingen, så avslappnande.

Take care


Kommentarer
Postat av: Andreas

Menar du att du lägger 450kr/3dje månad?

Och på ett hum, 1800kr om året på att vaxa ben.

Sjukt endå.

2009-12-29 @ 01:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0