CHIC GALAN 2012

Jag och Amanda var som sagt på Chic galan 2012. Det var helt fantastiskt, träffa alla dessa inspererande människor vars bloggar man följer. För mig är dom större än riktiga kändisar, de här människorna har sin egna stil (de flesta) och gillar och exprementera med stilar och kommer med ideér som får mig att väcka "aha"-upplevelser. De är helt fantastiska människor, några personliga favoriter är ju ändå Angelica Blick, Madelene Billman och Sania Claus.
.
Jag och Amanda hade bokat upp oss på det här stora paketet där sminkning, hårstyling, goodiebag, lunch, en natt på Scndic Grand Central och sittplats på självaste galan ingick. Nu i efterhand skulle jag inte ta det igen, man höll på hela dagen innan självaste galan så att man var helt slut när galan väl började. Sen blev jag inte heller supernöjd med vare sig sminkningen eller hårstylingen, jag tycker jag kan sminka mig bättre, och då är jag ändå inte bra. Jag ska garanterat tillbaka nästa år, men då köper jag enbart en biljett till galan och fixar mig en egen hotallnatt.
.
Här kommer lite bilder som jag och Amanda tog.
.
.
Man kunde knappt tro att det bara var 2 som bodde på detta hotellrum.
.
Här tar Angelica emot sitt pris
.
Thai och chardonnay på Berns
.
Från en magisk kväll, tack Amanda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0