H&Mbeställning inhämtad

Oj, jag som nästan glömt bort min H&Mbeställning som jag gjorde för någon vecka sen, så idag kom påminnelsen, finns i Syltekiosken och hämta! Det roliga är att dom i kiosken kan början av mitt personnummer, så ofta är jag där! Och alltid är det dessa stora H&Mpaket som tar upp hela deras lager, stackare! ;D


Kan inte få nog av jumpsuits! Så jag tog tillfälle i akt och gick loss på en svart och en mönstrad.
Båda för 299;- vardera.


Kjol och skjorta i mockaimitation med tillhörande jeansskjorta och blus. Mocka kommer vara vårens hit!
Skjorta i mockaimitation 149;-
Kjol i mockaimitation 299;-
Vit blus 199;-
Jeansskjorta har jag sen tidigare..


Leopardmönstrad klänning 99;-
Cardigan 199;-

Sen blev det en massa wonderbara underkläder, och min första baddräkt för i år. ;)



Här har vi också några av fynden jag gjorde med mamma i söndags!


Boots 299;- /SkoPunkten
Stickat hårband 129;- /Kappahl
Stentvättade jeans 199;- /GinaTricot
Blå chinos 199;- /GinaTricot
Chanelinspererande kofta 299;- /H&M
Paljettkavaj 199;- /GinaTricot
Svart skimrande kavaj 150;- /H&M


Kommentarer
Postat av: Issa

Shit känner att det kommer bli dyrt för oss i NYC då du säkert lär dra mig mig in i shoppingdjungeln ;)

2011-01-12 @ 12:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0