grymt i fas

Jag är ändå grymt i fas nu! Blev lite orolig då fikan med brudarna blev på tre timmar istället för en timme som jag hade tänkt mig. Men jag var till och med klar med det jag skulle ha gjort idag plus lite till innan 20-slaget!

Så jag hann med lite filmtittande och skräpmat med Anna K. på Elefanten. :)
Frågan är om det är bra eller dåligt att dem på 3luckor vet vad jag ska beställa och att jag ofta får kompispris! Idag fick jag till och med två kebabruller för priset av en, det ni! Bra att man har ett så socialt jobb på Willys att man får nödvändiga kontakter så att säga! Det jag menar; va glad och social så kommer ni långt.. i matväg iaf! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0