jackets for fall

Ni vet att jag klagat över svag inspiration.. Så jag tog saken i egna händer och köpte hem en hög av tidningar så som VOUGE, ELLE, CHIC och Sofies Mode! Nu är jag fullproppad av höstens alla trender! Och jag kan inget annat än att säga att jag är imponerad och så faschinerad av alla gudomligt fina plagg! Jag har mest koncentrerat mig på höstens jackor och jag kan säga att det finns speciellt 5 jag fastnat för och kommer försöka införskaffa..

Först ut har vi kamouflage, efter att ha rotat runt på min vind hittade jag äntligen det jag letade efter, min gröna Cheep monday- jacka från tiden då jag gick på högstadiet..



Pilotjackan, som jag nyss beställde från H&M..



Pälsjackan, men så kräsen som jag är kommer jag nog aldrig att finna någon.. Jag har sett en, tror jag, eller så är det bara i mina egna designertankar jag går i. :P



Ponchos, en från H&M som jag redan äger och en inväntar jag i ett paket från H&M.

 

Till sist har vi jackan med fransar..


Kommentarer
Postat av: Åsa

YO! Fina jackor hörru. Haha har du kollat nu :P Fast de är bara ett problem de var inte han det var hahah. Jag har nog aldrig sett den där männsikan jag trodde det var.Hur går de gör dig då? ;) Pusss

2010-09-06 @ 19:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0