inslussning

Nu är det inslussning i 2 veckor på Högskolan Väst! Jättekul.. :) Kåren är uppe hela veckan, men jag känner att jag inte kan va där 24-7! :P Så jag har koncentrerat det till BARA torsdag, fredag och lördag! :P

I torsdags fick jag känningar i halsen, tänkte fuck; jag blir förskyld! Hur ska jag kunna ha tid med detta? Skolan har börjat och så har jag äntligen kommit igång med styrketräningen! Fuck fuck!! :P Samtidigt ville jag inte vara en torrboll så jag tog luren och ringde Lisa och gick till Kåren.. :)


SLUUT PÅ KONTOOT! ;D




Efter att Lisa och co. drog vidare till Lipz valde jag att stanna i Dj-båset med Anders och Richard resten av kvällen.. :)



I fredags hade halsen blivit värre, skärde så fort jag pratade. En del blev nog glada att jag höll tyst för en gångs skull! ;D haha Förfest blev det på Elefanten och sen var det dans på Kåren! Och jag var där till sista dansen och insåg att när jag och Anders dansade till den sista låten (tryckaren ;P), var detta första gången sen typ 6:an.. Cooolt! ;D haha






Andrej jobbade som träningsklädd bartender! :P

Nu ska jag iväg till jobbet, utan min röst som jag tappade inatt! Hur ska detta gå? :P Jobbar till 15.45, sen ikväll blir det Kåren.. ;D

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0