the blind side

Uppe med tuppen konstigt nog, kunde inte sova så jag steg upp halv 7! :O Konstigt att tro efter att jag var hos M. Garman hela gårdagskvällen, vi såg på den underbara filmen The blind side! Jättevacker film baserad på en sann berättelse som ni alla bör se! :) Sandra Bullock spelar en välstadgad kvinna som en dag ser en svart och ensam kille gåendes på gatan ute i kylan, det är denna kväll hon bestämmer sig för att ta han hem till sig och sin familj, och där tar denna berättelse fart..



Nu ska jag iväg till skolan, har en riktig kämpardag idag, 10-15! ;O haha Jag hoppas även hinna med en dag med tjejerna också.. :) And this is my look today! ;)


Sandfärgad grovstickad kofta /GinaTricot
Flätat skärp /H&M
Svarta leggins /GinaTricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0