smala sussie dansen

Just det, jag höll nästan glömma att lägga ut bilder från min lördag.. Den var helt ok faktiskt, fast än jag låg hemma och sov halva dagen. Förfest hos Mailn B. som var fantastiskt rolig, sen skulle dessa bära av till Lipz, vilket jag egentligen ville till också. :( Men jag kände på något sätt att jag bara inte kunde, istället satt jag typ själv på Kåren hela jävla kvällen!! Ajja..


Här är vi på Coop och hälsar på Issa samtidigt som vi köper grejjs till drinkarna..








Efter en stund tyckte vi att det saknades lite killar, så vi drog ner till stan och hämtade upp Jocke och Ågren! ;D



Vi får heller inte glömma den berömda Smala-sussie-dansen!! ;D haha


Kommentarer
Postat av: Cornelia

hahahha

2010-09-08 @ 10:30:56
URL: http://www.conken.blogspot.com
Postat av: mickey

underbart bra dans måste jag säga :D haha

2010-09-08 @ 11:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0