hostar & nyser blod

God morgon alle sammans! Uppe tidigt idag med, vilket gjort att jag kunnat köra mamma varje morgon runt 7-tiden till jobbet, och så att jag kunnat ha full tillgång till bilen.. ;) Men vänta ni, snart ska jag köpa mig en egen liten rackare!! :D

Jahopp, såhär ser min dag ut då.. Först blir det lite frivilligt plugg i skolan med Lina. Sen ska jag hitta på något med Anna K, som för den delen har flyttat in på Elefanten, grattis till henne! :D Det känns just nu som att jag är den enda som inte bor där, kanske flyttar jag med.. ;P Till sist men inte minst ska jag på barrunda med Åsa, Josefin och resten av högskolan, troligtvis.. Vet inte eftersom jag hostar och nyser blod... :S


Brandröd kofta /GinaTricot
Oversize t-shirt /H&M
Jeans /GinaTricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0