favorit i repris - Oscar's

Ni som tror jag åker hit på semester, ni tror så fel! Jag har faktiskt gått och blivit assisterande barnflicka! ;D haha Och jag kan inte säga annat än att jag trivs! ;D Jag stiger upp och åker med dessa till skolan, sitter med deras läxor, åker och handlar.. Följer alla Ojalas steg.. ;)
Här äter vi lunch på deras privatskola för skandinaviska barn, ni ser ju bara deras mansion i bakgrunden! :O Blev riktigt impad när vi första gången åkte längs den långa allén fram till skolan, vilket jag tyckte påminde om slottet i "Skönheten och odjuret". :) Deras skola är också omringad av stora murar.. Och idag när vi kom in på skolområdet cirkulerade det poliser, ni hajjar!? ;P
Här sitter vi hemma och spelar Mario på Wii, dock förlorar jag hela tiden!! Inte kul! :P
Idag var vi även och hämtade upp en kompis till en annan av au pair-tjejerna på flygplatsen, så vi ska även idag till Oscar's och dricka varm choklad, favorit i repris! ;D
Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0