likhet mellan mig och Jackson?!

Vet ni vad det finns för likhet mellan Patte och Michael Jackson?!



Båda håller på att tappa/tappade näsan! ;O hahahaha Vet inte om jag ska skratta eller gråta! ;P

Kan faktiskt inte förklara detta mysterium! Det måste vara en förbannelse, jag har ingen annan vettig förklaring! :P I tisdags sa Stina att hon tyckte att jag hade jättefin hy, och på onsdagsmorgonen vaknade jag upp med uppflagen näsa! :O Hopphopp, håller på och smetar in Aloe Vera för fullt så att det förhoppningsvis försvinner snart utan några som hellst ärr.. :/

Ska snart iväg till Systemet (LIPZ imorgon), sen blir det jobb 14.30-19.30, och till sist bär det av till Elefanten för Idol-kväll.. :)


Kommentarer
Postat av: Ida Björk

Du har säkert pussats med någon med skägg? ;)

2010-11-12 @ 12:21:19
Postat av: Cornelia

tror jag vet varför, och instämmer med föregående skrivare!

2010-11-12 @ 14:57:21
URL: http://www.conken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0