my third job

Idag var jag på möte angående mitt nya jobbs regler och lagar. Jajjamensan, ni hörde rätt! Jag har skaffat mig ett tredje jobb! ;D haha

I måndags natt mejlade jag in ett CV angående värdinne-jobb för Philip Morris, märket bakom Malboro, L&M och lite andra cigaretter. Redan i tisdags ringde dem och berättade att jag fått jobbet! :D Idag var jag som sagt på möte och mitt första jobbtillfälle är redan imorgon, på Harrys i Uddevalla. :) Snabba cash minst sagt.. ;) Och allt detta för att jag var lite rastlös och kunde inte sova.. :P

Ligger i sängen med fönstret på glänt, det är helt tyst. Jag hör bara godstågen någon gång då och då. Jag kan säga direkt att jag inte trivs, jag saknar stadsbruset av bussarna som går längs drottninggatan, bilarna som gasar upp och måsarna som skriker. Om jag tänker efter så är det nog inte ljuden jag saknar mest, uatn allt omkring..

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0