Juno och akut-p-piller

Jag är köörd! Jag köpte nyligen en film, Juno. Vilken jag tycker är jättebra, jag såg den första gången på flyget ner till Alanya med Rasmus sommaren 08. :)



I alla fall, efter att jag köpt filmen för några dagar sen la jag den på mitt databord, och där låg den med en massa bröte. För där låg även ett använt akut-p-piller-paket! Om ni har sett Juno vet ni ju vad den handlar om.. Och mamma blev inte allt förtjust när hon såg detta. När jag kom hem möttes jag inte av ett hej, utan mer av ett; Vad har du och A.. gjort nu!? Vad skulle jag säga? Det var lite svårt att skylla ifrån sig.. Men jag gjorde det, och misslyckades..



Take care


Kommentarer
Postat av: YOU KNOW WHO

HAHAHAHAH veeem kan ha använt det ;)

2010-05-04 @ 22:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0