P!NK

Efter kvällen med de unga bokade vi biljetter till P!nk senare på natten! Jag har tjatat på folk att jag vill gå på den, men ingen har velat följa med. Så när det kom på tal, så blev det plötsligt bokningsnummer och grejjs! ;D





Förband var Good Charlotte och Takida, den bästa uppvärmningen man kunde få! ;D






Helt plötsligt reser det sig en kran över oss..


Ur kommer Alice! ;D


Vilken sjuhelvetes bra entré!!!




Vilken show med både linor och bollar, helt överrumplad över en så fantastiskt show!






När man trodde det var slut...




Titta vad Patte lyckades fånga i vimmlet.. ;)


Inte så dum placering med staketet 1 meter framför mig!? ;D


Sammanfattningen av denna kväll; just fucking fabolous!!! Enligt mig är hon en av världens bästa artister som håller klass och låter inte kändisskapet få hennes huvud att snurra ett extra varv! Är glad att jag inte missade hennes besök!

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0