ÅH GUD

Gårdagen spenderades med Ojala på Liseberg.

Det var hysteriskt kul, under åkturerna skrattade jag så att jag inte fick fram något ljud, så jag satt där med vidöppen mun!  Och om jag väl lyckades så skrek jag "Åh GUD, Åh GUD" eller "NEEEJ"  haha

Det var så otroligt varmt igår, men man ska inte klaga. Så vi åkte flumride och colorado för att vi ville bli blöta och kunna svalka av oss! Så i slutet av kvällen såg vi inte så snygga ut, utan mer som två blöta rabies-katter! ;D haha

Syndarna på pizzabuffé på Applåd




Blöt katt no. 1


Här i 40 minuters kö!


I vår favoritattraktion; Jukebox!!




Efter en lång dag på Liseberg och värkande fötter begav vi oss till Bergakungen och såg på Knight and day med Cameron Diaz och Tom Cruise! Suuuuperbra, precis en sån film jag älskar som innehåller både action och komedi med en gnutta kärlek! Sådana filmer bäst på bio, jag tänker nog gå på den igen! Gött sevärd!! ;D



Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0