taco på fredag var det

Förr när jag var liten hade vi som tradition att alltid äta tacos på fredagar med hela familjen. Men nu på senare dagar då jag och Emil gått och blivit allt större har vi ofta haft annat för oss på just helgen. Men nu fan kände jag att det behövdes, även om alla av oss jobbade sent. Så middagen blev av, men inte förrän 9 ;) Så direkt efter att jag kom hem från jobbet var det bara att ställa sig vid spisen om det skulle bli något gjort! Suupermysigt... :)



Nu ska jag dra mig mot stan och fira fallens dagar, det har vibrerat i arbetsbyxorna hela dagen. Och smsen har dem alla sagt samma sak; PARTAJ! ;D Det blir nog inte allt för vilt ikväll, börjar ju faktiskt jobba 8.30 imorgon och jobbar fram till 21!!! :O

See yaa out there!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0