sträckt lår

Ta det lugnt! Jag fick allt se min VM-final på Oleary's igår med mina tjejer! ;D Och inte nog med att göra en entré 10 minuter innan matchen skulle börja fick vi nog den bästa placeringen, väl inne på Oleary's där det var fullt var det även superhett, vi fick placering precis utanför vid fönstret, såg hela matchen utan problem under normala väderförhållanden! ;D Som sagt perfekt! hehe



Idag där emot hade jag inte alls lika bra flyt. Jag var mitt uppe i sista avsnittet av Gossipgirl säsong1, men valde efter mycket funderingar fram och tillbaka att pausa. Så tog min lilla rumpa till Friskis för ett spinningpass, där instruktör saknades, så vi spinningsmedlemmar fick gå på gympa istället, redan då tänkte jag att det inte är meningen att jag ska träna.. :P Men jag går till gympan efter många om och men, väl där är det fel på ljudet så vi fick byta sal, även nu tänkte jag att det är verkligen inte meningen att jag ska träna idag! Jag borde sitta hemma framför Gossipgirl. :P Efter att ha bytt sal och äntligen fått igång detta förbaskade pass så tog jag tillfälle i akt och sträckte baksida lår! Livets ironi! ;D

Take care 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0