sommarvik

Japp, som ni nu märker så har jag börjat på mitt sommavik. Gör inget annat än att jobbar! Så förlåt vänner om jag verkar vara en torrboll, men jag är ju fan det! ;D haha Det är redan över om 2 veckor. Det värsta kommer nästa vecka då jag också hade tänkt börja plugga inför omtentan i Micro som jag fortfarande har släpandes efter mig efter att jag valt att besöka Ojala i Bryssel istället för att göra tentan.. Gud bevare mig! ;D

Nu ska jag snart cykla till jobbet 10-19, hoppas regnet håller sig borta! För som det ser ut nu så ser det rätt osäkert ut!! :/ Håll tummarna!

Hörs ikväll ;)


Kommentarer
Postat av: Issa

Då är vi två torrbollar i så fall. Får ångest över att jag jobbar hela tiden :(

2010-08-03 @ 21:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0