roadtrip to Borås

Hallelulja! Nu ska jag iväg till Sofia på Zandhoff & Co. för att göra nya slingor i mitt hår för att dölja den extremt fula utväxten jag fått, förhoppningsvis ska jag väl också bli aningen ljusare! Gillar faktiskt min fräscha sommarfärg nu! ;D

Sen när jag ändå är i stan ska jag dra en fika med brudarna Madde och Corny på Strandgatan.. :)

Efter det ska jag försöka klämma in ett jobb-pass på Willys också, 14.30-18.45 ;)

Och till slut mina vänner... Ska jag och mamma ta en road-trip till Borås för att hämta en tv jag köpt på Blocket. Det värsta är när ens tv-bänk har börjat att kränga för att man har en gammal tv från 90-talet som väger typ 3 ton!! :P Så nu känner jag att det är dax för en lätt platt-tv!!

Ta det lugnt i det fina vädret nu!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha det är ju du, mat tanten.

2010-07-28 @ 01:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0