min och vickys kväll

Idag har jag haft det jättekul.. Roligt på jobbet med Stina och blåst upp 10 000 ballonger så att käkarna gått av! haha

Och inte nog med det, idag träffade man en massa roligt folk nere på stan, det bestod till största del av mig och Vicky som vandrade runt bland alla ställen.



Utanför Swania med Rasmus och Ojala


På Odd fellow med Madde tätt följt av Henka och co.


Sedan hittade jag och Vicky vårt ställe, Strandgatan! Där vi träffade Richard och Anders och satt och pratade om allt från syskonkärlek och syrebrist av tunnelåk till att slå ihjäl sig och snubbla i trappor! Som ni nog kan förstå skrattade jag så jag fick ont i magen, imorgon lär man ju ha träningsvärk! ;) Som avslut på kvällen blev det förståss en stripsrulle! Wolla, en perfa kväll! ;D haha




Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0