epilator efter 15 000;-

Kom nyss hem från Överby.. Har spenderat min eftermiddag där med Issa och Hanna och letat efter en present till vår vän Cornelia. :) Efter att ha hittat det blev jag övergiven helt själv på Överby, för Issa skulle jobba och Hanna hade annat för sig. Detta kunde bara sluta på ett sätt! ;D


Och JA, vi var på Etage-grillen! ;D Lite stolt kan jag faktiskt berätta er att det var första gången jag var där idag.. haha

Efter att ha blivit övrgiven blev det lite shopping, började dock med något väldigt nödvändigt, en epilator! Jag har som de flesta vet gått och vaxat mina ben på Thermal Spa de tre senaste åren, räknade då ut att jag lagt ut över 15 000 på släta ben! Så nu tog jag mig manken till och köpte en epilator från Philips för 499;- sommarrean på Elgiganten ;)



Det blev även en kjol från H&M 149;- och volangklänning på GinaTricot 199;-

Nu ska jag göra mig iordning för Cornys tjejmiddag! Chao..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0