taylor swift tog hem det..

Han var här, och det var jättetrevligt. Vi tog en fika med min familj, jag gjorde nog det med flit för att jag visste att det annars kunde bli allvarligt snack. Men självklart blev det lite av det i alla fall. Jag tänkte verkligen under hela kvällen att jag inte skulle börja prata om det, men dum som jag var gjorde jag det. Ännu ett bakslag oss. :P Fast det ät ju bara ett av typ tusen.. hehe Och jag känner faktiskt att jag blir starkare för varje gång.
Jag fick nu reda på en del, eller allt har jag redan hört från alla andra som ser mig som en idiot som fortfarande tror. Men det känns som att han tror på mig, varför skulle jag då vackla när det är hans åsikt som är den som verkligen räknas?
Taylor Swift har tagit hem spelet om det mest värdefullaste.



Han säger att om jag ser potential i han så ska jag inte låta det gå, men potential i mig då? Ser han det? Han säger att han inte vet hur han vill ha det. Men är det då rätt mot Taylor Swift?

Det enda jag ville höra var; snälla stanna, jag ser potential i dig! Men han kunde inte säga det.. :(

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0